Anunțăm concurs pentru selectarea unei companii de comunicare și organizare de evenimente
Asociația Obștească „Centrul de Drept al Femeilor” (în continuare – CDF) este o organizație non-guvernamentală înregistrată în anul 2009. Misiunea CDF este de a contribui la prevenirea și combaterea violenței împotriva femeilor și a violenței în familie în Republica Moldova. Organizația monitorizează implementarea legislației în domeniul violenței față de femei și violenței în familie și oferă expertiză la elaborarea unei legislații eficiente în domeniul egalității de gen, violenței în familie și violenței față de femei, întreprinde eforturi de consolidare a capacităților răspunsului sistemului de drept la cazurile de violență și susține femeile expuse la violență, oferindu-le asistență juridică și de reprezentare, asistență psihologică și abilitare economică.
CDF anunţă concurs de selectare a unei companii de comunicare și organizare de evenimente pentru a oferi suport în realizarea unei campanii de sensibilizare și colectare de fonduri în domeniul prevenirii și combaterii violenței împotriva femeilor și a violenței în familie. Compania va fi responsabilă de conceptualizarea, organizarea și promovarea evenimentului cu impact social și colectare de fonduri, fiind implicată și în elaborarea identității vizuale și a materialelor de vizibilitate ale evenimentului.
Cerinţe obligatorii:
- Experienţă în domeniul comunicării de minim 5 ani, în special: desfășurarea campaniilor de comunicare; organizare de evenimente publice și de colectare de fonduri; elaborarea conceptelor materialelor de vizibilitate și informative (vizuale și de branding);
- Calitate în muncă, inițiativă și creativitate, inclusiv flexibilitate în a răspunde prompt nevoilor CDF;
- Sensibilitate față de tematica violenței în bază de gen și a drepturilor omului;
- Respectarea termenelor stabilite pentru prezentarea livrabilelor;
- Cunoașterea limbilor română, rusă şi engleză la un nivel adecvat de analiză şi prezentare a materialelor solicitate de contractor.
Structura ofertei:
- Denumirea companiei, adresa, persoanele şi telefoanele de contact;
- Descrierea companiei şi argumentarea oportunităţii selectării acesteia;Lista organizațiilor pentru care compania a prestat servicii în ultimii 5 ani, inclusiv 3 persoane/companii drept referință;
- Copia licenţei pentru activitatea desfășurată;
- Descrierea calificărilor membrilor echipei;
- Oferta financiară în MDL (inclusiv TVA), ce va include o listă detaliată pe categorii de costuri pentru evenimente organizate anterior (ex: eveniment de fundraising, campanii de comunicare pe subiecte sociale)
Criteriile de evaluare:
- Prezentarea setului complet indicat în structura ofertei de mai sus;
- Experienţa relevantă în domeniul solicitat;
- Calificarea echipei care va presta serviciile sus menționate;
- Oferta cea mai avantajoasă respectând indicatorul calitate/preț.
Prezentarea ofertei:
Data limită de prezentare a ofertei: 12 octombrie 2023.
Ofertele pot fi expediate prin e-mail la adresa concurs@cdf.md cu mențiunea “Concurs selectare Companie de comunicare și organizare de evenimente”.
Informaţii suplimentare pot fi obţinute la numărul de telefon: 022 811 999/ 069577542