Termeni de referință pentru selectarea unui(unei) manager(ă) de proiect
Asociația Obștească „Centrul de Drept al Femeilor” (în continuare – CDF) anunță concurs pentru poziția de Manager(ă) de proiecte în contextul realizării activităților ca răspuns la criza refugiaților implementate de CDF cu suportul OXFAM International.
Durata contractului: 12 luni
Sarcinile de bază:
- Planificarea activităților în baza documentelor de proiect;
- Coordonarea eficientă și asigurarea implementării activităților în vederea atingerii rezultatelor propuse;
- Monitorizarea și evaluarea activităților de proiect și elaborarea rapoartelor privind gradul de realizarea planurilor de acțiuni;
- Acordarea sprijinului necesar în exercitarea activităţii echipei de implementare a proiectului;
- Coordonarea procesului de procurare a bunurilor și serviciilor pentru desfășurarea activităților planificate;
- Elaborarea termenilor de referință pentru consultante (consultanți)/experte (experți) și coordonarea activității lor;
- Participarea la ședințele de lucru ale organizației și,la necesitate, reprezentarea organizației în cadrul evenimentelor/ședințelor;
Cerințe față de candidată/candidat:
- Studii universitare în domeniile social, dreptului și/sau management/economic și domenii conexe;
- Experienţă de lucru de minim 3 ani în organizaţii internaționale sau non-guvernamentale;
- Cunoștințe în domeniul managementului proiectelor, drepturilor omului și asistență umanitară;
- Experiența anterioară de lucru în activități/proiecte destinate suportului și asistenței umanitare, inlcusiv pentru refugiați va constitui un avantaj;
- Cunoaşterea limbilor română, rusă și engleză;
- Capacități de gestionare a proiectelor, inlclusiv abilități în monitorizare și evaluare;
- Capacităţi de organizare a timpului, lucru în echipă, de comunicare eficientă verbală şi în scris, de colectare, analiză și formulare a concluziilor, de raportare, management şi leadership, de prioritizare și realizare a mai multor activități simultan, de lucru într-un mediu multicultural, multietnic cu persoane din diferite medii naționale, culturale și pături sociale.
Condiții de muncă:
Orar zilnic de muncă – 8 ore pe zi, cu program de la 09:00-17:00, de luni până vineri.
Disponibilitate pentru vizite pe întreg teritoriul R.Moldova, inclusiv în zilele de sâmbătă și duminică.
Dosarul candidatului va include:
- Scrisoare de intenție
- Curriculum vitae, cu indicarea a 2 persoane de referință
Dosarele vor fi expediate până pe 1 mai 2022, ora 24:00 la adresa concurs@cdf.md cu mențiunea „Concurs selectare manager(ă) de proiect”. Doar candidatele/candidații preselectate/ți vor fi contactate/ți. Candidatele/candidații vor fi selectate/ți în conformitate cu politica de resurse umane a CDF, fără a discrimina candidatele/candidații pe criterii de naţionalitate, rasă, etnie, religie sau credinţă, sex, vârstă, dizabilitate, orientare sexuală, orientare politică, statut social sau pe baza oricărui alt criteriu.
Informaţii suplimentare despre funcția vacantă pot fi obţinute la numărul de telefon 022 811 999sau email concurs@cdf.md.
CDF este o organizație non-guvernamentală înregistrată în anul 2009. Misiunea CDF este de a promova protecția drepturilor femeilor și de a contribui la prevenirea și combaterea violenței în familie în Republica Moldova. Organizația monitorizează implementarea legislației în domeniul violenței față de femei și violenței în familie și oferă expertiză la elaborarea unei legislații eficiente în domeniul egalității de gen, violenței în familie și a violenței față de femei, întreprinde eforturi de consolidare a capacităților răspunsului sistemului de drept la cazurile de violență în familie și susține femeile expuse la violență, oferindu-le asistență juridică și de reprezentare, asistență psihologică și abilitare economică.N.B. Mai multe detalii despre organizații sunt disponibile pe http://cdf.md/ și https://www.oxfam.org/en .