A.O. ”Centrul de Drept al Femeilor” anunță concurs pentru recrutarea unui Coordonator Dezvoltare Organizațională.
TERMENI DE REFERINȚĂ
pentru recrutarea unui Coordonator Dezvoltare Organizațională
- Titlul poziţiei: Coordonator Dezvoltare Organizațională (CDO);
- Contractant: Asociația Obștească „Centrul de Drept al Femeilor” din Moldova este o organizație non-guvernamentală, creată în 2009, de un număr de femei juriste. Organizația a fost înființată în scopul promovării drepturilor omului pentru femei prin asigurarea faptului că în procesul de elaborare și implementare a legislației se aplică perspectiva de gen. Misiunea CDF este de a promova protecția drepturilor femeilor și de a contribui la prevenirea și combaterea violenței în familie în Republica Moldova.
- Descrierea poziţiei: Coordonatorul pentru Dezvoltarea Organizațională este angajatul responsabil de construirea și implementarea inițiativelor de dezvoltare a organizației. În contextul procesului de reformare a managementului organizațional în cadrul Centrului de Drept al Femeilor și în baza constatărilor și recomandărilor Raportului de Audit Organizațional al CDF din 2015, va fi responsabil de:
În mod prioritar:
– Să elaboreze și definitiveze în consultare cu echipa CDF a Strategiei CDF pentru 2016-2019 și a matricei rezultatelor logice propuse;
– Să elaboreze și definitiveze Planul de activități pentru anul 2016 în conformitate cu Strategia CDF și a Planului de monitorizare și evaluare a realizării obiectivelor propuse;
– Să asigurare transpunerea în practică a tuturor recomandărilor incluse în Raportul de Audit Organizațional al CDF din 2015;
Va fi responsabil în cadrul organizației:
– Să contribuie la analiza și prezentarea ideilor privind dezvoltarea Strategiei CDF pentru a asigura integrarea inițiativelor de dezvoltare organizațională în documentul de dezvoltare strategică al CDF;
– Să elaboreze și prezinte strategii axate pe managementul schimbării, proceselor și intervențiilor care vor permite obținerea unei performanțe înalte axată pe procesul de învățare continuă, îmbunătățire a performanțelor și diversitate;
– Să monitorizeze implementarea Strategiei CDF și a Planului de acțiuni a acesteia și să fie responsabil de procesele de revizuire a acestor documente;
– Să identifice nevoile de instruire continua a angajaților CDF și să elaboreze Planul de formare și dezvoltare;
– Să participe la procesul de evaluare a performanțelor al angajaților CDF;
– Să evalueze procesele de lucru din cadrul organizației și să vină cu propuneri de modificare/ajustare a politicilor și procedurile interne existente;
– Să se implice activ în procesul de elaborare a documentelor interne noi (politici și proceduri, regulamente) specifice activităților Centrului;
– Să ofere suport în identificarea lacunelor și nerespectarea politicilor și procedurilor interne și să propună recomandări de redresare a situației;
– Să evalueze stilul de comunicare și interacțiune din cadrul organizației, pentru a identifica eventualele deficiențe și a propune soluții pentru a eficientiza comunicarea dintre membrii echipei CDF;
– Să elaboreze Raportului anual de activitate al CDF, în baza rapoartelor prezentate de membrii echipei CDF;
– Alte activități care vor dezvolta organizația.
4. Profil, calificări şi deprinderi:
- Nivel de studii minim necesar: Masterat
- Cunoștințe: resurse umane și de personal; administrație si management; psihologie, drepturile omului.
- Experienţă în planificarea strategică a ONG-urilor, managementul organizațional şi financiar al proiectelor de dezvoltare şi de cooperare cu ONG-uri şi mass-media;
- Experienţă de lucru minim 5 ani în proiecte, organizaţii non-guvernamentale, instituţii publice sau organizaţii internaţionale în domeniul justiției sau drepturilor omului.
- Abilități excelente de analiză şi sistematizare, comunicare, responsabilitate, punctualitate, flexibilitate;
- Cunoaşterea limbii române și engleze.
5. Condiții de muncă:
– Salariu atractiv, care depinde de experiența și competențele angajatului
– Orar zilnic de muncă – 8 ore pe zi, cu program de la 09:00-18:00, de luni pînă vineri.
6. Dosarul candidatului va include:
– Curriculum vitae;
– Copia diplomei de studii;
– Copii de pe certificatele ce confirmă participarea la formarea continuă în domeniu;
– Scrisoare de intenţie care să includă motivele pentru care aplicatul consideră că este candidatul optim pentru acest post;
– Indicarea în scrisoare a două persoane de referinţă şi datele de contact ale acestora.
7. Procedura de aplicare:
Termenul limită de prezentare a dosarului de aplicare este 28 decembrie 2015, ora 18.00.
Dosarele vor fi prezentate în format electronic la adresa de office@cdf.md cu mențiunea “concurs selectare Coordonator DO” sau pot fi depuse la adresa: str. Sfatul Țării 27, oficiul 4, mun. Chișinău.