Centrul de Drept al Femeilor anunță concurs pentru selectarea unui/unei Office manager/ă
Despre organizație
Asociația Obștească „Centrul de Drept al Femeilor” (în continuare – CDF) este o organizație non-guvernamentală înregistrată în anul 2009. Misiunea CDF este de a contribui la prevenirea și combaterea violenței împotriva femeilor și a violenței în familie în Republica Moldova. Organizația monitorizează implementarea legislației în domeniul violenței față de femei și a violenței în familie și oferă expertiză la elaborarea unei legislații eficiente în domeniul egalității de gen, prevenirii și combaterii violenței în familie și a violenței față de femei, întreprinde eforturi de consolidare a capacităților răspunsului sistemului de drept la cazurile de violență în familie și susține femeile expuse la violență, oferindu-le asistență juridică primară și calificată , asistență psihologică și abilitare economică.
Obiectiv
Selectarea unui/unei office manager pentru asistarea și oferirea suportului necesar echipei CDF în implementarea activităților instituționale.
Responsabilități și atribuții
- Participă la ședințele de lucru, planificare și evaluare ale CDF;
- Participă la desfășurarea activităților planificate;
- Efectuează aranjamente logistice şi organizează evenimente în cadrul proiectelor implementate;
- Acordă suport în comunicarea cu beneficiarii proiectelor CDF, donatori, parteneri, instituţii de stat etc.;
- Pregătește documentele necesare pentru procurarea bunurilor şi serviciilor în cadrul organizației (respectarea procedurilor interne de procurare, organizarea şi evaluarea tenderelor şi concursurilor);
- Participă la monitorizarea activităților și evaluarea acestora, colectează informaţii privind progresul proiectelor;
- Oferă informații și date statistice ce urmează a fi utilizate în elaborarea rapoartelor narative și de progres în implementarea proiectului;
- Asigură evidența/stocarea documentelor cu privire la activitatea organizației;
- Întocmește și redactează corespondența simpla sau alte înscrisuri. Se ocupă de clasarea corespondenței/documentelor, multiplicarea de materiale, de preluarea și transmiterea de mesaje sau informații, expedierea corespondentei e-mail sau posta.
- Preia apelurile telefonice de la recepție și gestionează accesul beneficiarilor în incinta sediului CDF.
Cerințe față de aplicanți
- Studii superioare absolvite cu diplomă de licență;
- Experiența de lucru de minim 3 ani in ONG, organizații internaționale sau sfera privată;
- Abilități excelente empatice, de comunicare și observare, responsabilitate, corectitudine, punctualitate și flexibilitate;
- Experienţă şi abilităţi de utilizare a computerului, copiatorului (MS Office, Internet);
- Cunoaşterea limbii române și ruse este obligatorie, cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj;
- Experiență în asistența anterioară a unor proiecte/organizații va fi considerată un avantaj;
- Experiența de lucru în domeniul drepturilor omului va constitui un avantaj.
Dosarul de aplicare va include:
- CV-ul;
- Scrisoare de intenție;
Aspecte organizaționale
Office managerul va lucra în cadrul oficiului CDF. Poziția este full-time.
Condiții de muncă:
- Loc de muncă stabil cu un salariu atractiv pentru perioadă de minim 12 luni;
- Orar zilnic de muncă – 8 ore pe zi, cu program de la 09:00-18:00, de luni până vineri.
Procedura de aplicare:
Termenul-limită de prezentare a dosarului de aplicare este 30 august 2023, ora 18:00.
Dosarele de aplicare vor fi prezentate în format electronic la adresa concurs@cdf.md cu mențiunea „Concurs office manager” sau pot fi depuse la adresa: str. M. Kogălniceanu 76, mun. Chișinău. Doar candidații selectați vor fi contactați pentru interviu.
Informații suplimentare le puteți solicita la numărul de telefon: 022 811 999 sau e-mail: concurs@cdf.md
NB: Procesul de selectare se va desfășura în conformitate cu politica de resurse umane fără a discrimina candidații pe criterii de naţionalitate, rasă, etnie, religie sau credinţă, sex, vârstă, dezabilitate, orientare sexuală, orientare politică, statut social sau pe baza oricărui alt criteriu.