Termeni de referință pentru selectare de asistent(ă) financiar(ă)
Despre organizație
Asociația Obștească „Centrul de Drept al Femeilor”(în continuare – CDF) este o organizație non-guvernamentală înregistrată în anul 2009. Misiunea CDF este de a contribui la prevenirea și combaterea violenței împotriva femeilor și a violenței în familie în Republica Moldova. Organizația monitorizează implementarea legislației în domeniul violenței față de femei și a violenței în familie și oferă expertiză la elaborarea unei legislații eficiente în domeniul egalității de gen, prevenirii și combaterii violenței în familie și a violenței față de femei, întreprinde eforturi de consolidare a capacităților răspunsului sistemului de drept la cazurile de violență în familie și susține femeile expuse la violență, oferindu-le asistență juridică primară și calificată , asistență psihologică și abilitare economică.
Obiectiv
Reieșind din situația actuală privind criza refugiaților din Ucraina, Centrul de Drept al Femeilor a lansat inițiativa de suport și asistență pentru refugiații/solicitanții de azil în Republica Moldova, astfel fiind necesar suportul unui specialist în gestionarea financiară și anume selectare de Asistent(ă) financiar(ă).
Responsabilități
- Oferirea suportului Partenerilor de implementare a granturilor, sub aspect financiar și contabil;
- Verificarea rapoartelor financiare ale Partenerilor de implementare;
- Asigurarea faptului că toate cheltuielile pe proiect și achizițiile sunt realizate în conformitate cu politica organizațiilor donatoare și legislația în vigoare;
- Contribuirea la conceptualizarea proceselor și elaborarea noilor instrumente financiare în domeniile de implicare ale organizației;
- Monitorizarea proceselor și inițierea activităților necesare pentru atingerea obiectivelor organizației din domeniul instrumentelor financiare;
- Dezvoltarea capacităților Partenerilor de implementare în domeniul implementării financiare a granturilor;
- Participarea în elaborarea și realizarea măsurilor îndreptate spre respectarea disciplinei financiare și utilizarea rațională a resurselor;
- Pregătirea rapoartelor financiare necesare managementului organizației;
- Realizarea activității privind formarea, actualizarea şi păstrarea bazei de date a documentelor lucrative şi respectarea regulilor de utilizare a bazei de date interne;
- Colectarea informației despre progresul activităților și participarea la activitatea de raportare intermediară și finală pe Proiect;
- Alte activități operaționale și management financiar/organizațional.
Cerințe față de aplicanți
- Studii superioare (contabilitate/finanțe/economie/drept);
- Experiență de lucru în domeniul financiar/contabil constituie un avantaj;
- Experiența anterioară de lucru în activități/proiecte finațate de donatori străini destinate suportului și asistenței umanitare, inclusiv pentru refugiați va constitui un avantaj;
- Cunoașterea legislației în domeniul contabilității și fiscalității;
- Cunoaşterea limbilor rusă și engleză constituie un avantaj;
- Abilități excelente de interacțiune și comunicare, abilități de a lucra independent și în echipă;
- Spirit de inițiativă, orientare spre soluții, responsabilitate și tendință de dezvoltare.
- Capacităţi de organizare a timpului, lucru în echipă, de comunicare eficientă verbală şi în scris, de colectare, analiză și formulare a concluziilor, de raportare, management şi leadership, de prioritizare și realizare a mai multor activități simultan, de lucru într-un mediu multicultural, multietnic cu persoane din diferite medii naționale, culturale și pături sociale
Dosarul de aplicare va include:
- CV-ul;
- Scrisoare de intenție, care să includă descrierea experienței relevante, precum și motivația candidatului/tei, cu indicarea a 2 persoane de referință.
Aspecte organizaționale
Asistentul/a finaciar/ă va lucra în bază de contract individual de muncă, cu o implicare de 100% în perioada iunie – decembrie 2022.
Condiții de muncă:
Orar zilnic de muncă – 8 ore pe zi, cu program de la 09:00 – 18:00 la sediul CDF, de luni până vineri.
Procedura de aplicare:
Termenul-limită de prezentare a dosarului de aplicare este 20 mai 2022, ora 24.00.
Dosarele de aplicare vor fi prezentate în format electronic la adresa concurs@cdf.md cu mențiunea „Concurs asistent/ă financiar/ă” sau pot fi depuse la adresa: str. M. Kogălniceanu 76, mun. Chișinău.
Numai candidații selectați vor fi contactați. Dosarele incomplete nu vor fi evaluate.
Informații suplimentare le puteți solicita prin email: concurs@cdf.md
NB: Procesul de selectare se va desfășura în conformitate cu politica de resurse umane fără a discrimina candidații pe criterii de naţionalitate, rasă, etnie, religie sau credinţă, sex, vârstă, dezabilitate, orientare sexuală, orientare politică, statut social sau pe baza oricărui alt criteriu.